Twitter – kto powinien mieć na nim konto?
Twitter jest jedną z najbardziej dynamicznych i wpływowych platform społecznościowych na świecie. Z ponad 330 milionami aktywnych użytkowników miesięcznie, stanowi potężne narzędzie do dzielenia się
Twitter jest jedną z najbardziej dynamicznych i wpływowych platform społecznościowych na świecie. Z ponad 330 milionami aktywnych użytkowników miesięcznie, stanowi potężne narzędzie do dzielenia się
Coraz więcej osób prowadzących mniejszy lub większy biznes, zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne jest jego odpowiednie zareklamowanie w sieci i nie chodzi tu
Czy reklama w mediach społecznościowych może być skuteczna? Czy koszt marketingu w social mediach jest wysoki? Prowadzenie swoich działań w mediach społecznościowych to dla wielu
Rozwój mediów społecznościowych i różnych platform sprawił, że zaczęły one być wykorzystywane przez niektóre osoby do prowadzenia działalności w sieci. Działalność ta może być bardzo
Autentyczny dialog z klientami to dziś ogromna wartość. Jak promować firmę, aby ten dialog miał szansę zaistnieć? Z pomocą przychodzą media społecznościowe, dzięki którym dotarcie,
Social media stanowią oś współczesnego marketingu. Co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Z potencjału Facebooka, czy Instagrama garściami czerpią zarówno wielkie, stabilne firmy, jak
Działania marketingowe w sieci dla wielu firm stają się codziennością, jednak w dalszym ciągu wśród mediów społecznościowych prym wiedzie Facebook. Warto zauważyć, że popularność reklam
#stayhome, czyli popularne wezwanie w social mediach zmienił wiele. W czasach kwarantanny nastąpiła zmiana w bardzo wielu dziedzinach życia. Zwykliśmy zrywać się co rano, tkwić
Chyba nikt nie ma wątpliwości co do tego, że możliwości reklamowe Facebook’a są ogromne. To obecnie największy portal społecznościowy, na którym swoje profile mają przedstawiciele
Czy kiedykolwiek spotkałeś się ze stwierdzeniem, że jeśli nie ma Cię na Facebook’u, nie istniejesz? Jeszcze do niedawna, odnosiło się to wyłącznie do osób prywatnych.