Agencja WoMM

Opinie na Opineo

Opinie na Opineo, dlaczego tak wielu firmom zależy na tym, aby mieć ich tam jak najwięcej? Pozytywne opinie w Internecie, są dla firm bardzo cenne. Nic dziwnego to dzięki nim klienci zwykle podejmują decyzję zakupową. Badania pokazują, że zdecydowana większość klientów przed dokonaniem zakupu sprawdza najpierw opinie w sieci na jego temat. Jeśli są one pozytywne decydują się oni na jego zakup. Dzięki temu mogą oni zobaczyć czy dany sklep jest rzetelny i godny zaufania. Opinie na Opineo czy mają znaczenie?

 

Opinie na Opineo

Czym jest Opineo?

Opineo jest to serwis, który zbiera i przekazuje opinie kupujących, po to, aby inni mogli uzyskać informacje na temat sklepu internetowego, w którym planują dokonać zakupów. Jest on obecnie jednym z największych serwisów, które gromadzą opinie o sklepach internetowych w sieci. Jest on obiektem niezależnym od sklepów, ani też od porównywarek. Wszystko to sprawia, że użytkownicy darzą go dużym zaufaniem. Co przekłada się na większą sprzedaż sklepów, które mają dużo pozytywnych opinii na tym właśnie portalu. Jednak czy, aby na pewno jest to tak wiarygodne? Jak wiadomo opinie na Opineo są publikowane dopiero wtedy, gdy administrator tej strony je zaakceptuje. Niektóre osoby twierdzą, że nie wszystkie te opinie są akceptowane.

Zakupy w Internecie

Zakupy w Internecie stały się obecnie bardzo powszechne, szczególnie w roku 2020, kiedy to wybuchła pandemia koronawirusa i praktycznie wszystko przeniosło się wówczas do sieci. Sfera e-commerce mocno się rozwinęła i wszystko to sprawiło, że opinie w Internecie, są jednym z najważniejszych źródeł informacji dla konsumenta zainteresowanego zakupem produktów w danym sklepie. Zakupy online mają tę zaletę, że mocno oszczędzają czas, jednak ich minusem jest brak możliwości zobaczenia danego produktu. Właśnie dlatego tak ważne są opinie innych osób, które zakupiły określony produkt. Jak podają źródła, konsumenci wierzą opiniom zamieszczonym na takich serwisach jak Opineo, jak własnym znajomym czy rodzinie. Jednak czy słusznie? Czy opinie na Opineo, są wiarygodne i można im wierzyć?

Opinie na Opineo, a brak możliwości dodawania negatywnych komentarzy

Pojawiają się ostatnio informacje od klientów, że Opineo w pewien sposób uniemożliwia dodawanie negatywnej opinii na temat marek. Proces dodania negatywnej opinii jest długi
i wymaga podawania numeru zamówienia. Pojawia się więc pytanie jaki jest sens funkcjonowania takiego portalu, skoro nie można na nim zamieszczać swoich odczuć względem obsługi czy produktu danej firmy? Czy wówczas takie źródła będą obiektywne? Opineo uważa, że działania takie podejmowane są w celu uzyskania informacji dla sklepu, w którym zostały zakupione produkty, aby ten mógł załagodzić sprawę z klientem lub wyjaśnić tę sytuację z pracownikami. Co więcej chcą mieć pewność, że opinia pochodzi od klienta, a nie na przykład od konkurencji. Tylko czy to, że zdecydowanie łatwiej jest dodać opinie pozytywną to nie jest działanie zamierzone. Wiadomo, że jeżeli klient, będzie musiał podawać numer zamówienia bądź faktury i uzupełniać inne długie i żmudne formularze w pewnym momencie się podda i stwierdzi, że to tylko strata czasu. Czy nie będzie to budowanie, nie do końca zasłużonego, pozytywnego wizerunku marki w sieci? Czy warto w takim razie kierować się i czytać opinie na Opineo? Tutaj ponownie Opineo odpowiada, że również i te pozytywne opinie są przez nich odpowiednio sprawdzane. Oczywiście dodawanie opinii nie jest perfekcyjne i zawsze będzie budziło wątpliwości. Takie jak na przykład, skoro opinie pozytywne są tak wnikliwie sprawdzane i potrzebują do tego celu tylu informacji o konsumencie, czy wobec tego zgodzi się on na ich publikację.

 

Opinie na Opineo, czy są ważne

Opinie na Opineo dają możliwość zbierania punktów

Aby zachęcić klientów do pozostawiania opinii o swoim procesie zakupowym w danej firmie. Serwis Opineo umożliwia im zdobywanie punktów, które następnie można wymienić na rabaty. Jest to dobry sposób na zmotywowanie klienta, do podzielenia się swoimi odczuciami zakupowymi z innymi kupującymi. Często działanie takie motywuje konsumenta do podjęcia działań i do pozostawienia firmie feedbacku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *