Opinie na Opineo
Opinie na Opineo, dlaczego tak wielu firmom zależy na tym, aby mieć ich tam jak najwięcej? Pozytywne opinie w Internecie, są dla firm bardzo cenne.
Opinie na Opineo, dlaczego tak wielu firmom zależy na tym, aby mieć ich tam jak najwięcej? Pozytywne opinie w Internecie, są dla firm bardzo cenne.
Autentyczny dialog z klientami to dziś ogromna wartość. Jak promować firmę, aby ten dialog miał szansę zaistnieć? Z pomocą przychodzą media społecznościowe, dzięki którym dotarcie,
Powstało już wiele artykułów na temat tego, jak ważny dla rozwoju rynku sprzedażowego jest marketing. Wiele wiadomo o wpływowych ludziach stojących na czele marki i
Działanie w e-commerce to przede wszystkim odpowiadanie na potrzeby użytkowników. Wszelkie niedogodności na etapie składania, czy realizacji zamówienia mogą skutkować spadkiem konwersji. Dlatego tak istotne
Branża hotelarska tak samo jak restauracyjna najbardziej straciła w czasie pandemii koronawirusa. Restauracje zostały przynajmniej z jedzeniem na wynos lub dowozem, a hotele zostały z
Dlaczego marketing online wyprzedza tradycyjne komunikacji reklamowej? Głównie za sprawą możliwości precyzyjnego targetowania, gruntownej analizy efektywności działań oraz opcji rozpoczęcia działań już od niewielkich budżetów.
Dawniej PR polegał na dzwonieniu do dziennikarzy i przecieraniu szlaków do redakcji. Dziś to już w dużej mierze przeszłość, bo PR przenosi się do sieci.
Niestety nawet w branży gastronomicznej w dalszym ciągu można spotkać się ze stwierdzeniem, że tylko słabe i źle prowadzone restauracje potrzebują reklamy. Jest to jednej
O tym, ile wysiłku trzeba włożyć w przyciągnięcie klienta wiesz na pewno dużo. Jego obecność, czy to na stronie internetowej, czy fizycznie w lokalu firmy
Wizerunek firmy na współczesnym rynku jest nieodłącznym elementem strategii sprzedażowej. To jak klienci myślą o firmie ma duży wpływ na to, czy chętnie sięgają po